EN
All Categories

Cumprate Metalli è Minerali

Sì quì: Home>WHAT ÙN DO>Cumprate Metalli è Minerali

sliver-2
银矿-2
银矿-4
银矿-1
sliver-2
银矿-2
银矿-4
银矿-1

Concentrati di flottazione di minerali d'argentu


Enquiry
Description

I cuncentrati d'argentu è u minerale chì compru:


Concentrati d'argentu

Elementi maiòImpurità è penalità
Ag300 g min.As1% max.
Au5 g min.Se-
Pb20% min.Bi0.3% max.


Sb-


Sn0.3% max.


S20% circa

 

Minerale d'argentu

Elementi maiòImpurità è penalità
Ag600 g min.As0.5% max.
Au5 g min.Se-
Pb20% min.Bi0.3% max.


Sb-


Sn0.3% max.



L'argentu hè simile in e so proprietà fisiche è chimiche à i so dui vicini verticali in u gruppu 11 di a tavola periodica, u ramu è l'oru. I so 47 elettroni sò disposti in a cunfigurazione, simili à u ramu è l'oru; U gruppu 11 hè unu di i pochi gruppi in u bloccu d chì hà un inseme cumplettamente consistente di cunfigurazioni elettroni. Sta cunfigurazione di l'elettroni distintiva, cù un unicu elettroni in u subshell più altu occupatu nantu à un subshell d pienu, cuntene assai di e proprietà singulari di l'argentu metallicu.

L'argentu hè un metallu di transizione estremamente suave, duttile è maleable, ancu s'ellu hè pocu menu maleable chì l'oru. L'argentu si cristalizza in una lattice cubica centrata in a faccia cù u numeru di coordinazione 12, induve solu l'elettrone 5s hè delocalizatu, simile à u ramu è l'oru. A cuntrariu di metalli cù d-shell incomplete, i ligami metallici in argentu mancanu un caratteru covalente è sò relativamente debuli. Questa osservazione spiega a bassa durezza è l'alta duttilità di i cristalli unichi d'argentu.


L'argentu hà un lustre metallicu biancu brillanti chì pò piglià un altu pulitu, è chì hè cusì caratteristica chì u nome di u metallu stessu hè diventatu un nome di culore.[8] A cuntrariu di u ramu è l'oru, l'energia necessaria per eccità un elettroni da a banda d riempita à a banda di cunduzzione sp in argentu hè abbastanza grande (circa 385 kJ / mol) chì ùn currisponde più à l'assorbimentu in a regione visibile di u spettru, ma piuttostu in u ultraviolet; dunque l'argentu ùn hè micca un metallu culuratu.[8] L'argentu prutettu hà una riflettività ottica più grande di l'aluminiu à tutte e lunghezze d'onda più longu di ~ 450 nm. A lunghezze d'onda più brevi di 450 nm, a riflettività di l'argentu hè inferjuri à quella di l'aluminiu è scende à zero vicinu à 310 nm.


Mineria d'argentu

A minera d'argentu hè l'estrazione di risorse di l'argentu da a minera.
L'argentu si trova in una forma nativa assai raramenti cum'è pepite, ma più di solitu cumminatu cù sulphur, arsenicu, antimoniu, o cloru è in parechji minerali cum'è argentite (Ag2S), chlorargirite ("argentu di cornu", AgCl) è galena (a minerale di piombu chì spessu cuntene quantità significativa d'argentu). Siccomu l'argentu si trova spessu in cunghjunzione cù questi o alliati cù altri metalli cum'è l'oru, di solitu deve esse estratti più per amalgamazione o elettrolisi.
L'estrazione di l'argentu hè stata fatta da i primi tempi. Siccomu l'argentu hè un metallu preziosu spessu usatu per muniti, a so minera hè storicamente spessu lucrativa. Cum'è cù l'altri metalli preziosi, cum'è l'oru o u platinu, i dipositi novi scuperti di minerali d'argentu anu suscitatu fugliate d'argentu di minatori chì cercanu a so furtuna. In l'ultimi seculi, i grandi dipositi sò stati scuperti è minati in l'America, influenzendu a crescita è u sviluppu di u Messicu, i paesi andini cum'è a Bolivia, u Cile è u Perù, è ancu u Canada è i Stati Uniti.

quaternu di carichi

Simbulu: Ag
Massa atomica: 107.8682 u
Puntu di fusione: 961.8 °C
Numaru atomicu: 47
Densità: 10.49 g/cm³



Per piacè cuntattate cun noi se pudete furnisce tali prudutti o simili, offremu e migliori cundizioni per a cooperazione.

Cuntatta ci