EN
All Categories

Cumprate Metalli è Minerali

Sì quì: Home>WHAT ÙN DO>Cumprate Metalli è Minerali

ramu-1
ramu-3
ramu-4
ramu-5
铜矿厂2
ramu-1
ramu-3
ramu-4
ramu-5
铜矿厂2

Copper Ore Mine Concentrate


Enquiry
Description

I Concentrati di Rame, Malachite è Minerale chì compriamu:


Concentrati di cobre

Elementi maiò

Cu

 > = 20%

Pb

As

 

Hg

Cd

F

 

Copper Ore

Elementi maiò

Cu

10% min

Au

5 g min

Ag

100 g min

Impurità è penalità

As+Sb

0.5% max

Pb + Zn

6% max

Bi

0.1% max

Hg

60ppm

Cd

0.05% max

F

0.1% max

  

Copper Concentrate Sudamerica


MElementi ajor

Copper Concentrate

Cu

Au

Ag

S

Fe

> = 20%

30 g/mt

800 g/mt

intornu 30%

intornu 30%


Cuncentrazione di Copper Ore

A maiò parte di i minerali di cobre cuntenenu solu un picculu percentuale di ramu. U restu di u minerale hè custituitu di gangue senza valore cummerciale. Gangue da a minera di ramu tipicamente cuntene minerali di silicati è ossidi. In certi casi, sti tailings sò stati ritirati cum'è a tecnulugia per ricuperà u ramu hà migliuratu. U gradu mediu di i minerali di ramu in u 21u seculu hè sottu à 0.6% di ramu, cù una proporzione di minerali minerali ecunomichi (cumpresu u ramu) esse menu di 2% di u vulume tutale di a roccia minerale. Un ughjettu chjave in u trattamentu metallurgicu di qualsiasi minerale hè a separazione di i minerali minerali da i minerali gangue in a roccia.

A prima tappa di qualsiasi prucessu in un circuitu di trattamentu metallurgicu hè una macinazione precisa o comminuzione, induve a roccia hè sfracicata per pruduce particelle chjuche (<100 μm) chì sò custituiti da fasi minerali individuali. Sti particeddi sò poi siparati per caccià a gangue (residui di rocce), dopu seguitatu da un prucessu di liberazione fisica di i minerali minerali da a roccia. U prucessu di liberazione di i minerali di cobre dipende s'ellu sò oxidi o sulfuri.
I passi successivi dipendenu da a natura di u minerale chì cuntene u ramu è ciò chì serà estrattu. Per i minerali di l'ossidu, un prucessu di liberazione idrometallurgica hè normalmente intrapresu, chì usa a natura soluble di i minerali minerali à u vantaghju di a pianta di trattamentu metallurgica. Per i minerali di sulfuru, sia secundariu (supergene) sia primariu (hypogene), a flottazione di schiuma hè aduprata per separà fisicamente u minerale da a ganga. Per i corpi minerali speziali nativi di ramu o sezzioni di corpi minerali ricchi di ramu nativu supergene, stu minerale pò esse recuperatu da un circuitu di gravità simplice.


quaternu di carichi

Simbolo: Cu
Massa atomica: 63.546 u
Puntu di fusione: 1,085 °C
Densità: 8.96 g/cm³ (Vicino à a temperatura di l'ambienti)
Numaru atomicu: 29

 

Per piacè cuntattate cun noi se pudete furnisce tali prudutti o simili, offremu e migliori cundizioni per a cooperazione.

Cuntatta ci